shape
shape

Ποιοι είμαστε

  • Home
  • Ποιοι είμαστε
Κέντρο Ξένων Γλωσσών Παρασκευοπούλου
Κέντρο Ξένων Γλωσσών Παρασκευοπούλου

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Παρασκευοπούλου ιδρύθηκε το 1981 από την Ευδοκία Παρασκευοπούλου, απόφοιτο Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε καταφέρει να διδάξουμε χιλιάδες σπουδαστές και να τους ζούμε από την παιδική τους ηλικία μέχρι και την ενήλική τους ζωή. Έχοντας συνδέσει το όνομά μας άμεσα με την ξενόγλωσση εκπαίδευση, μαζί με τις εξελίξεις στη διδασκαλία με την πάροδο των χρόνων εξελισσόμαστε κι εμείς. Συνδυάζουμε με επιτυχία όλες τις νέες διδακτικές μεθόδους, χωρίς όμως να ξεχνάμε τις αξίες που είχαμε από την αρχή της πορείας μας.

ΕΥΔΟΚΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ

  • Απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Bachelors Degree).
  • 45 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα.

ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΝΗ

  • Απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Bachelors Degree).

  • Μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένη γλώσσα του Kings College, Πανεπιστημίου του Λονδίνου (Masters Degree in Applied Linguistics and English Language Teaching, Kings College, University of London).

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Οι καθηγητές μας έχουν πολυετή πείρα στη διδασκαλία και είναι απόφοιτοι πτυχιούχοι πανεπιστημίων της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Επίσης, αρκετές φορές το χρόνο λαμβάνουν μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια με σκοπό να παραμένουν ενήμεροι για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της ξενόγλωσσης διδασκαλίας.

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ

 Κύριο χαρακτηριστικό της μεθόδου διδασκαλίας μας είναι η σύγχρονη διδακτική που στηρίζεται στην καινοτομία Motivation και Autonomy. Συγκεκριμένα, ενθαρρύνουμε τους μαθητές μας να αποκτήσουν τα εφόδια με τα οποία θα μπορέσουν να γίνουν αυτόνομοι και να κατακτήσουν τους μαθησιακούς τους στόχους. Με άλλα λόγια, δίνουμε σε κάθε μαθητή τα εργαλεία ώστε να μάθει τον τρόπο να διαβάζει σωστά και αποτελεσματικά μόνος του και να έχει την πλήρη επίγνωση και τον έλεγχο της προόδου του, ήδη από τις πρώτες τάξεις.

  • Από τον πρώτο κιόλας χρόνο διδασκαλίας οποιασδήποτε ξένης γλώσσας οι μαθητές μπορούν να επικοινωνούν στη γλώσσα αυτή.
  • Ειδικά για τους μαθητές των τάξεων A’ και BJunior, δίνεται στους γονείς στην αρχή της σχολικής χρονιάς αναλυτικός οδηγός μελέτης ώστε να βεβαιωθούμε ότι θα μάθουν από την αρχή να διαβάζουν σωστά. 
  • Οι μαθητές παίρνουν μέρος σε επαναληπτικά tests κάθε μήνα και κάθε τρίμηνο. Κάθε μήνα τους δίνεται έλεγχος προόδου και ειδικός έλεγχος κάθε τρίμηνο.

Γιατί ξεχωρίζουμε:

  • Προσαρμόζουμε τη διδασκαλία μας στις μαθησιακές ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή ξεχωριστά.
  • Ορίζουμε συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τους γονείς ως προς την πορεία των παιδιών.
  • Διδάσκουμε τη γραπτή και την προφορική επικοινωνία στην ξένη γλώσσα.
  • Εξασφαλίζουμε στους μαθητές μας την απόκτηση πτυχίου γλωσσομάθειας, χωρίς όμως να παραβλέπουμε την εξερεύνηση της κουλτούρας της εκάστοτε ξένης γλώσσας.
  • Καλλιεργούμε τόσο τη διανοητική ευφυία όσο και τη συναισθηματική νοημοσύνη των μαθητών, διδάσκοντάς τους πώς να εκφράζονται και να πιστεύουν στις δυνατότητές τους.

Βιβλία

  • Η διδασκαλία μας γίνεται μέσα από βιβλία καταξιωμένων εκδοτικών οίκων της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Φροντίζουμε να ανανεώνουμε τους τίτλους των βιβλίων τακτικά, ώστε να χρησιμοποιούμε πάντα ό,τι πιο σύγχρονο κυκλοφορεί στη διδασκαλία εκμάθησης ξένων γλωσσών.
  • Εκτός από το κατά πόσο αντιπροσωπεύουν τα βιβλία τη φιλοσοφία μας, σημαντικό κριτήριο επιλογής των βιβλίων είναι επίσης το αν είναι κατάλληλα για τις μαθησιακές ανάγκες των εκάστοτε μαθητών μας.

Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ

Το διώροφο κτίριό μας, το οποίο χτίστηκε εξ’ αρχής με προδιαγραφές σχολικού κτιρίου,

  • είναι κατάλληλα διαμορφωμένο για τις ανάγκες των μαθητών μας,
  • διαθέτει 8 μεγάλες σύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας,
  • είναι εξοπλισμένο με διαδραστικούς ηλεκτρονικούς πίνακες (interactive whiteboards) και προβολείς πολυμέσων (projectors),
  • παρέχει ειδική αίθουσα για διδασκαλία μαθητών μικρής ηλικίας,
  • προσφέρει μεγάλο προαύλιο χώρο για διαλείμματα & δραστηριότητες.
ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΤΕ

Οι πιο συχνές ερωτήσεις σας

Και οι δύο τρόποι μάθησης έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στο κέντρο μας παρέχουμε όλους τους τρόπους μάθησης. Επιδιώκουμε όμως να εντοπίζουμε τις ανάγκες κάθε μαθητή, να θέτουμε μαζί συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και να τον στρέφουμε στο είδος μαθήματος που του ταιριάζει καλύτερα.

Δεν υπάρχει καλύτερο πτυχίο, υπάρχει μόνο αναγνωρισμένο από το κράτος ή μη. Στο κέντρο μας προετοιμάζουμε τους μαθητές για οποιοδήποτε πτυχίο B2. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να κατέχουν σε βάθος τη γλώσσα και, ανάλογα με τις επιδόσεις τους και τις μαθησιακές τους ανάγκες, τους κατευθύνουμε στο πτυχίο που τους ταιριάζει.

Παρά τη λανθασμένη αντίληψη ότι τα πτυχία γλωσσομάθειας Lower (B2) και Proficiency (C2) έχουν ισχύ μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, τα πτυχία στην πραγματικότητα διαρκούν εφ’όρου ζωής και επισήμως δεν έχουν ημερομηνία λήξης.

 

Η εκμάθηση ξένων γλωσσών από μικρή ηλικία μπορεί να προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην ανάπτυξη των παιδιών. Στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών μας, προτείνουμε ότι η ιδανική στιγμή για να ξεκινήσουν τα παιδιά να μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα είναι όταν είναι 5 - 6 ετών. Γι’ αυτό, προσφέρουμε προγράμματα σχεδιασμένα ειδικά για μικρά παιδιά, χρησιμοποιώντας διασκεδαστικές και διαδραστικές μεθόδους διδασκαλίας. Μέσω παιχνιδιών, τραγουδιών και δραστηριοτήτων, τα παιδιά μαθαίνουν με φυσικό και ευχάριστο τρόπο.